Informacja o tym, do jakiego profilu został przypisany dany klient może być bardzo przydatna dla prowadzącego jego sprawę pracownika socjalnego. Niestety, wielu klientów nie zna swojego profilu, dlatego warto uczulić taką osobę przed pierwszą wizytą w urzędzie, aby poprosiła doradcę w powiatowym urzędzie pracy o tę informację. Na czym polega profilowanie i w jaki sposób poszczególne profile wpływają na pomoc uzyskiwaną przez klientów?
POLECAMY
Profilowanie jako test kompetencji społecznych i zawodowych
Podczas pierwszej wizyty w urzędzie pracy osobie bezrobotnej zostaje nadany jeden z trzech profili. Może się jednak zdarzyć, że pracownik rejestrujący nowe osoby w urzędzie nie będzie doradcą klienta, który przeprowadza profilowanie i wtedy klient zostanie poproszony o to, aby stawił się ponownie w PUP celem nadania profilu. Doradca klienta (pracownik urzędu pracy, który zostanie przypisany do danego klienta i będzie prowadził jego sprawę od momentu rejestracji aż do wyrejestrowania z urzędu, podobnie jak pracownik socjalny w OPS) przeprowadzi z osobą bezrobotną ustrukturyzowany w...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "Doradca w Pomocy Społecznej"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Pełen dostęp do archiwalnych numerów czasopisma w wersji elektronicznej
- ...i wiele więcej!