Media społecznościowe stale zyskują na popularności. Korzystamy z nich zarówno w dużych miastach, jak i na wsiach, łącznie spędzając w świecie mediów społecznościowych godzinę i 42 minuty naszego czasu. Z pomocą darmowego narzędzia Facebooka możemy sprawdzić, ile dokładnie osób (powyżej 18 roku życia) korzysta z Facebooka w naszej miejscowości, jak się zachowuje, czy jest w związku oraz czym się interesuje. To narzędzie, to Facebook Audience Insights, dostępne pod tym linkiem: //bit.ly/2tsMquf.
Dzięki niemu możemy dowiedzieć się np. że mieszkańcy gminy Łodygowice to 2,5 do 3 tys. aktywnych osób miesięcznie, praktycznie tyle samo kobiet co mężczyzn, głównie w wieku 25-44, przeważnie pozostających w związku małżeńskim, z ukończoną szkołą wyższą. (Ryc. 1)
POLECAMY

Możemy także dowiedzieć się, jakie inne fanpage’e lubi grupa docelowa z naszej miejscowości i zainspirować się nimi. (Ryc. 2)

To jedna z wielu korzyści posiadania fanpage’a na Facebooku – lepsza znajomość naszych odbiorców. Ale posiadanie fanpage’a to przede wszystkim lepsza i szybsza komunikacja z klientami i grupą docelową naszych działań, utrzymywanie dobrych relacji z ludźmi czy partnerami, informowanie na bieżąco o wszelakiego typu wydarzeniach, świadczeniach, zmianach czy programach społecznych. To także miejsce, w którym możemy zainspirować innych do pomocy, ale również za udzieloną pomoc podziękować czy o takową poprosić.
Od czego zacząć?
Najlepiej od początku, czyli założenia fanpage’a, jeżeli jeszcze takiego nie mamy...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "Doradca w Pomocy Społecznej"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Pełen dostęp do archiwalnych numerów czasopisma w wersji elektronicznej
- ...i wiele więcej!